آیا خوشی با ما قهره ؟ آیا واقعا رنگ خوشی دیده ایم ؟

29/06/2011

درود

نمیدونم از کجا شروع کنم و نمیخوام زیاد لفظ قلم بیام و تنها حرفهای دلمو مینویسم نه سانسور میکنم نه عاشقانه ش میکنم

سر درد عجیبی دارم حس میکنم یه لش بی حال هستم که توان هیچ کاری ندارم و تنها دوختن چشمهام به مانیتور و باز کردن صفحات بالاترین و فیس بوک. نمیدونم چرا هر روز بدتر میشه حالم ، چرا هر روز اخبار بدتری رو دنبال میکنم که انرژی م رو کمتر میکنه و انگیزه م صد چندان پایینتر میشه واسه دنبال کردن هدف خاصی. نمیدونم واقعا تو این زندگی چه خوشی داریم ما؟ واقعا ما افسرده شدیم ؟ من که فکر نمیکنم ، چون یه چیزی بدتر از افسرده ایم ! واقعا دنبال چی هستیم ؟ آایا زمانی میرسه که از زندگیمون لذت ببریم ؟ آیا زمانی میرسه مردم رو خوشحال و خندون ببینیم ؟ ایا میشه روزی که رنگی بهتر از سیاهی ببینیم ؟

من یه عمره رو صورتم یه خنده واقعی و از ته دل نمیده ، مغزم نمیدونم چیو داره دنبال میکنه ! عجیب زندگی مارو به بدختی کشونده ! شایدم خودمون بدبختی رو ترجیح میدیم !!! بیخیال زندگی شدم که همیشه ازش بدشانسی دیدم، بیخیالش شدم که همیشه بازنده این زندگی بودم… من با خودمم مشکل دارم دیگه باید یه دادگاه با خودم بزارم.

روزها و شبام مسخره تر داره میشه . نمیدونم چی کار کنم دیگه . واقعا خسته شدم . از این بلاتکلیفی از این همه بی هدفی . از این همه تو سری خوردن . از این مملکت کوفتی . آخه خدای من این چه بختی بود واسه ما وا کردی ؟ اگه واقعا خدایی و به همه چی آگاهی این چه مصیبتی بود سر این بنده حقیرت اووردی ؟ این چه زندگی که واسه ما درست کردی ؟ این همه محدودیت ؟ این همه بدبختی ؟ این همه آوارگی ؟ این همه تنهایی ؟ این همه …. واسه کی هست که واسه ما درست کردی ؟ هاااان ؟ واسه کی هست آخه نامرد؟

خوشحالی رو دیگه نمیتونم درک کنم ! دیگه حس و حال خندیدن ندارم . نه تفریحی دارم ، نه رفیقی دارم ،هیچی … میبینی چه بخته گندی دارم ؟ چی واسمون گذاشتی اخه ؟ مارو انداختی تو این سگدونی تا یه جسم لشو بی حال باشم ؟ مارو انداختی گذاشتی تا فقط بکشیمو خمار باشیم ؟ من مرده ام یا زنده ام ؟

نسل سوخته ماییم ؟ یه زمین خورده ایم که نمیتونیم یه حرفی بزنیم تا میایم یه حرفی بزنیم جوری میزننمون زمین که بمیریم … قانون اینجا اینههه مشتی .. ما بازنده ایم ، یه حسرت خورده ایم که دیگه با خودمونم مشکل داریم… یه بازنده ایم که از همه کسو از همه چیز باختیم.

اینه زندگیمونه هی بالاسری… حرف واسه گفتن زیاده ولی به قدی هنگم و سر درد دارم که چشمام سویی نداره واسه دیدن و دیگه نمیتونم تایپ کنم.

بدرود

3 پاسخ to “آیا خوشی با ما قهره ؟ آیا واقعا رنگ خوشی دیده ایم ؟”

  1. ناسا said

    عزيز تو تنها نيستي
    بايد بپذيريم كه بهترين سال هاي عمرمون رفت . همه مرزها هم كه بستس پس مجبوريم به زور قورت بديم.

    • HeSam said

      درود
      بله میدونم تنها نیستم و این یکی از مشکلات اکثر جوونهای کشور ماست.
      من بهترین سالهای عمر نداشتم چون تنها 22 سال سن دارم و هیچ خوشی از بدو تولد تا این لحظه نداشتم
      موفق باشی عزیز.

  2. حسین said

    پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان تا سال ظهور

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

پاسخی بگذارید

